.
Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

kawan iloveyou

hallo . dahh berhabuk blog aku nie . alahai ~ ha . ha . 
kali nie yatt nak story pasal kawan yatt dekat kelas tambahan additional mathematics !
 i miss you all <3 .
selalu duduk berempat walaupun kerusi ada 6 :) 
kitorang mesti duduk sama-sama ~ HAHA . 

nur aqilah <3[selalu duduk sebelah aku]

acct aku suka cari gaduh dengan dia . HAHA . kesian dia .
sorry ea sayang . saja lepas kann rindu . sebab tuh lahh kacau-kacau kau  . 
apa-apa pun memang best gaduh dengan kau .
 HAHA . suka story mory dengan kau dekat kelas ! 


maizatul <3[selalu duduk sebelah zaty]

mai yee <3 . dia yang pakai tudung tuh ~ hee . suka suka !
seronok story dengan hang doe . 
hang selalu tolong aku kalau aku tak paham . 
thankyou alot ~
mai nie rajin tau . dia baik . 
best lahh dapat kawan dengan dia . HAHA .


syaidatul izzati <3[duduk sebelah aku dan sebelah mai]

ha , nak tahu dia yang mana . mesti lahh yang senyum lebih-2 tuh .
HAHAH . dia yang pakai full uniform sekolah lahh .
eyh . ada orang cakap sebelum nie .
 aku kembar dia . omg . kembar ke ?
 HAHA . lu pikir sendiri . choyyy . 
dia nie .... HAHA , apa ha . ha . 
dia nie baik . rajin buat kerja mr.low ~
suka mengumpat dengan dia pasal sorang budak nie .
 nak tahu siapa ? 
cari sendiri lahh . ingat aku kauter pertanyaan apa ?


:maii and zaty:
*thankyou sebab selalu belikan roti untuk yatt ! HOHO
*thankyou sebab kadang-2 balik sama-2 . :P
*thankyou sebab tunjuk ajar ~ :)

:qiqilala:
*thankyou sebab selalu dengar cerita aku yang gila tuhh . HEE .
*thankyou sebab kau sanggup gaduh dengan aku . HAHA .


iloveyoudamnmuch <3
dont talk rubbish !

2 ulasan:

  1. DON'T TALK RUBBISH!!
    Aku pon happy kawan ngn ko! Giler2 kan..tapi satu je..salah eja nama aku bebeh! MAIIZATUL laaa!

    BalasPadam